Te i stora lass

Eftersom man är lite dumsnål så har jag i det längsta väntat med att beställa te. Teet beställs givetvis från Kränku i Visby, men jag vill undvika frakten... som är typ 49 kr oavsett om jag beställer 1 eller 10 påsar te, om jag inte minns helt fel. Nu var det äntligen fraktfritt igen, så jag passade på. Bara sådär så var man 600 kr fattigare... (möjligen kan det poängteras att det inte bara var till mig).
 
Jag var för övrigt och tränade idag också. Kanske inte något sensationellt på något vis, men jag tog det direkt efter jobbet, vilket innebär att jag var på gymmet. Jag ogillar gymmet. Mycket. Speciellt om jag inte har någon med mig. Men idag gick det rätt bra. Det ända jag känner är riktigt, riktigt illa på Friskis i Norrtälje (gymdelen alltså) är musiken. Vad fan!? Var hittar de eländet? Okej att det kanske inte ska vara Lugna favoriter, men det där dåliga påhittet som kanske skulle kunna kategoriseras som någon typ av "rock"... Nej, gör om gör rätt. Förnya er. Eller blanda åtminstone upp det med lite annat. Snälla? Nästa gång lär det bli egen musik, men jag misstänker starkt att den här kommer höras igenom oavsett hur högt jag spelar i mina lurar... Åh, vänta! Är det här anledningen i till att så många har LURAR på sig i gymmet? För att de stänger ute den dålig musiken bättre än vanliga "snäckor" man har i öronen? Hum hum hum... 
 
Och apropå gymmet. Vad är grejen med tjocktröjor? Jag vet inte, men jag blir i alla fall oftast varm när jag tränar? Varför t-shirt och collegetröja? Måste ju bli jättevarmt efter ett tag?

Skriv något!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0