Bra väder idag

Strålande sol idag, lite blåsigt bara. Passade dock på att ta en promenad i solen. Fick ha solglasögon. Ge mig lite tid så börjar det kanske snart dyka upp bilder här igen... 
 
Men jag längtar efter våren. Inte för att jag egentligen känner mig färdig med vintern, men vintern so far har ju varit mer eller mindre värdelös. Var är snön? Den mesiga centimetern som ligger räcker ju inte långt. Jag har vid typ ETT tilfälle känt att det gått att åka skidor. Och det tillfället var en dag, och det var till att åka på lilla vägen på landet. (Att spåra på ängarna var liksom lite optimistiskt...). Sen spridde de ut grus på vägen och sen smälte snön bort. 
 
Och här är vi nu. Mitten av februari. Kallt, blåsigt, soligt. I veckan ska det blir 5 plusgrader. FEM! Värsta våren liksom. 

Skriv något!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0