Oj då

Med tanke på hur sällan jag faktiskt bloggar nu för tiden så måste jag ju säga att jag är imponerad av någons envishet att ta sig hit med jämna mellanrum för att se om det kommit nåt nytt. Det var liksom typ augusti förra året det hände nåt senast... Eller var det året innan det? Jag såg datumet nyss men det fastnade uppenbarligen inte. Ska man göra ett nytt försök då kanske? Jag brukar resonera, eller snarare jag resonerar som så att jag ska ta upp det här när jag gjort slag i saken och köpt en ny dator.
 
Det har jag sagt i ett år nu, och hej vad bra det går.
 
Faktiskt varken med bloggandet eller inköp av ny dator. Att blogga, eller snarare att skriva, är roligt. Och min dator behöver bytas, jag kan känna nu, efter att den varit igång i lite drygt en timme, hur varm den är. Nästan så att jag skulle vilja ha bort min högra hand från där den ligger till höger om pekplattan när jag skriver...
Dessutom har jag börjat ha datorn undanstoppad. Och då använder man den mindre. Ungefär på samma sätt som man syr mindre om man måste plocka bort symaskinen från köksbordet hela tiden (vilket man i regel behöver eftersom man behöver köksbordet). Vid närmare eftertanke, på samma sätt som man gör mindre av allt som kräver att man ska släpa (okej, lyfta) fram något. Ser man det inte så finns det inte, right?
 
Får se hur det går den här gången!
(En dag, en vecka, ett år till nästa inlägg?)

Skriv något!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0