Söndag igen

Då var denna vecka också slut då, och i och med också ny månad eftersom februari tog slut igår.
Hur ska det gå? Här är det fyra plusgrader och på VM i Falun vräkte snön ner under dagen.
Det är nu jag vill att ett tjockt snötäcke ska börja smälta, och våren komma smygande.
Det tjocka snötäcket har dock inte ens existerat här denna vinter.
Och faktiskt inte förra heller.
 
Min lampa har kommit upp på min nytapetserade vägg, det blev jättebra. Jag har tagit kort på det också, så snart kommer det kanske bilder, jag ska bara hitta sladden till kameran (ja, jag tyckte korten blev bättre med vanlig kamera)...
 
Men ja, just det, måndag imorgon.
Om jag minns min kalender rätt blir det en ganska späckad dag som antagligen kommer börja lite skakigt med uppdateringar som jag inte känner mig helt säker på, fortsättning med lite möten och sedan utbildning på eftermiddagen.
Sen kommer Ö-bon och Sanna i bergen på besök för middag då Ö-bon är på snabbvisit.
Det ser vi fram emot!

Skriv något!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0