Det glappar här

Jag går ju ibland, typ ett par gånger i veckan, runt och tänker att jag använder datorn för lite till att skriva. Och då jobbar jag ändå vid en dator.
Det blir ju dock oftast inga textmängder, och det är ju trist när man tycker om att skriva.
Och precis just här är ju egentligen min lösning, jag har ju en blogg.
Men jag är lite less på den. Vet inte riktigt vad det beror på, men så är det.
Kanske man ska ta och byta design eller nåt. Tycker dock inte att knacka koder är så himla kul, jag har inte riktigt tålamod med det. För att inte tala om små bildcollage. Vet inte hur lång tid min header tog att göra när jag gjorde den, men tid tog det. Det här är utanför mitt intresseområde. Eller åtminstone i utkant av det.
 
Givetvis så kan man ju ta någon av de som finns här på sidan, men de är ju ganska tråkiga ändå...

Skriv något!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0