Vägg

Ja jag vet, det uppdateras väldigt lite här...
 
Men här kommer min vägg! Jag var ju rysligt trött på min trista vägg, och eftersom lägenhetspriserna bara fortsätter uppåt så var det bara att inse att det är dags att göra något åt väggen. Jag hade tänkt vänta tills jag gjort i ordning tavlorna som ska upp också, men let's face it, då hade det tagit ytterligare ett halvår...
Så här kommer dom, före och efter!
 
Visst ser det kul ut? En vägg, helt enkelt, med min lilla skrivhörna till vänster, och min gitarr jag aldrig spelar på... En fontapet (och en lampa) gör dock stor skillnad, se nedan!
Så lite gör faktiskt ganska mycket. Är extremt nöjd med tapetvalet, det ska sägas, även om mönstret inte syns så bra här. Lampan är hemmagjord med hjälp av en hyllkonsol, en sladd, stor glödlampa, kontakt, färg... och mamma och pappa.
Här syns tapet också!
Glad påsk till den som läser det här!
 

Skriv något!
Postat av: Elginbird

åh vad snyggt det blev! Väldigt fin tapet!

Svar: Ja, jag är faktiskt himla nöjd! :)
Hoffis

2015-04-11 @ 18:17:32

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0