Kort vecka

Ja, vi jobbar femtimmarsdag på torsdag, och då tänker jag helt enkelt vara flexledig. Och sen är det 1 maj på fredag. Dessa två saker innebär att jag idag vid lunch var halvvägs genom min vecka! Och imorgon har jag någon typ av fredag.
Igår var det dock måndag (veckan flyger fram!) och måndagar är ju som dom är. Aldrig helt okej, med andra. Och igår var inget undantag. Jag begriper inte vad det är som gör att måndagar så ofta är snäppet rörigare än andra dagar, någon som vet?
 
I övrigt är jag supertaggad för min lilla roadtrip till Karlstad i slutet av veckan! SMHI och yr.no verkar ha skärpt till sig och alla prognoser visar inte längre regn hela veckoslutet, vilket känns väldigt trevligt. Jag hoppas att det håller i sig. Vill det regna kan det väl göra det framåt söndag eftermiddag eller så..?
 
Men först alltså ta sig igenom onsdagen, och min jobbkalender är full från 8-16:30 i stort sett. Eller vänta, jag har kanske en lucka mellan 11 och 12... Den fylls nog snabbt upp med något! (Förflyttning mellan olika byggnader, t.ex...)
 
Sådär ja! Nu ska jag dricka upp mitt te, och om en timme titta på Inför ESC. Även om jag skulle klara mig utan Eric Saade och Christer Björkman i mitt liv...

Skriv något!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0