Snälla snälla snälla

Melodifestivalen är slut. ETT bidrag vann. Kan vi inte då sluta spela hela startfältet om och om och om igen på radion? Det fanns en och annan låt som var helt okej. Nu är dom inte så okej längre. Jag vill inte höra HEAT igen. Jag vill inte höra Ugglas igen. Jag vill inte höra Agens igen. Jag ville inte höra Måns, EMD, Alcazar, Lili&Susie eller någon annan. Inte Star Pilots och inte vinnaren. Okej?

Och appropå Melodifestivalen. Jag hörde en helt fantastisk version av Carolas "Evighet" (vilket alltså innebär att jag inte har något emot låten, jag har bara något emot den när det är Carola som framför den). Lite senare hörde jag en fullsändigt vedervärdig version av samma låt. Den var omgjord till någon form av peptalk-låt så att alla golfare begav sig ut på... banan. Jippie. Eller nåt. 

Skriv något!
Postat av: Camilla

Den fantastiska versionen av "Evighet" råkar inte vara Thomas Andersson Wiijs akustiska version? Den är nämligen jättefin.

2009-04-20 @ 20:01:14

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0